sâmbătă, 28 iunie 2008

Oradea....Pic...


















Dah, acuma am sosit de la Oradea unde se desfasoara si in acest moment Tuning Show-ul.
Prima impresie, pe care lam avut cand am ajuns acolo, a fost proasta fiindca nam vazut la expozitia de tuning decat 2-3 masini dar pe urma sa-u mai adunat, dar intre timp am urmarit calificarile pentru concursul de indemanare unde pot sa zic ca au fost baieti care au putut sa faca ca lumea sa se uite mirat la ei :)
Pe urma m-am uitat la un spectacol cu un motociclist la care pretenu meu zice "Ia uite nebun ii ala" la care eu " Da trebuie sa fii nebun sa faci asa ceva", a fost un baiat foarte talentat, care a facut niste scheme pe care nu le pot face pe picior apoi pe motorcicleta :)).
Pana una alta au sosit niste masini pentru expozitii deci am avut la ce sa ma uit, dar cel mai mult mi-o placut acel TIGRA.
va bag si cateva imagini ca sa nu va plictisesc atata :))

Niciun comentariu: